کنترل کردن سکته مغزی

کنترل کردن سکته مغزی

با سلام
مردی ۷۲ ساله که حدود یک ماه پیش دچار سکته مغزی شد و نیمی از بدن او لمس شد (سمت چپ) او تقریبا ۸۰ کیلو وزن دارد و با فیزیوتراپی تا حدودی پای خود را حرکت میدهد و به سختی قادر به راه رفتن است .اما در ناحیه دست بیشتر و در پا کمتر دچار خون مرده گیهایی می باشد لذا درخواست دارم توصیه ای جهت درمان بفرمایید هم تغذیه وهم رفتارهای درمانی. فشار خون ۱۲ روی ۸ می باشد داروی قرص فشار مصرف میکند و میلی هم به غذا ندارد زیرا بلع غذا برایش سخت است.سفیدپوست است اما پوست صورت او به قرمزی میزند و سر او دارای جوشهای متعدد می باشد که با کوچکترین ضربه زخم می شود. ممنون از زحماتتون خدا اجر دنیا و آخرت عنایت فرماید

جواب:

باید داروی روغن بنفشه پایه کنجد، و قطره مرزنجوش جامع، و داروی عقل، و شافیه و آب مرزنجوش، و داروی لخته خون استفاده کند و در برنامه غذایی خود حتما هفته ای دو مرتبه گوشت و شیر و سویق جو حتما استفاده کند.

از جمله مواردی که به طور جدی از سکته مغزی و قلبی جلو گیری می کند ترک گناه و بی تفاوت نبودن به گناه دیگران است که طبق روایات جلوی بیماری و مرگ ناگهانی را می گیرد همچنین استفاده از انفیه در هنگام بروز مشکل و حمله بسیار خوب است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • یاشافی پاسخ

    باسلام. درمان دستی که عصبش ضعیف شده و بسیاری از اوقات دچار گرفتگی میشه چیست؟

    ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ در ۹:۳۸ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      داروی تقویت عصب بسیار خوب است. صاف کننده خون هم مفید است

      ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ در ۷:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *