سیستم ایمنی و کرونا

سیستم ایمنی و کرونا

از ابتدای کرونا درباره چیستی و چگونگی این بیماری و راه مهار آن بحث ها و کش و قوس های فراوانی مطرح شده است اما کلیدی ترین مطلبی که تا کنون در فضای تخصصی به آن پرداخته شده است، تقویت سیستم ایمنی می باشد. همه اهل فن در این نکته بسیار مهم متفق هستند که تنها راه منحصر برای کنترل کرونا و خاتمه آن تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.


با توجه به این نکته بسیار مهم تصمیم گیری ها و عمل کرد های هر کدام از پزشکی جدید و طب اسلامی قابل اندازه گیری و راستی آزمایی است.

طب اسلامی که از امتحان کرونا با موفقیت کامل بیرون آمده است شیوه بسیار مهم و اثر بخشی را در معرض قضاوت عموم مردم و اهل نظر قرار داده است.
این نکته کلیدی که باید وجه همت ما در مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن باشد شاید آن قدر هم که بعید به نظر می رسد دور از توجه قرار نگرفته باشد اما شیوه پرداختن به آن و پاسخگویی به این نیاز، کلید های حل مشکل را تغییر می دهد.

در پزشکی جدید تقریبا راه منحصر برای تقویت سیستم ایمنی، مقابله سخت با عوامل بیماری است. به این معنی که یا باید به این بیماری مبتلا نشوید یا اگر مبتلا شدید کار تمام است!!! و تنها راه فرار از این دوگانه وحشت آفرین استفاده از واکسن است. اما این باور اشتباه بیش از هر زمانی در بازه زمانی شروع کرونا تا کنون به ظهور درآمد چرا که عده ای با تدابیری بسیار ساده که توصیه ها و تاکیدات طب اسلامی بود، به ایمنی بسیار بالایی دست یافتند و این ایمنی بسیار با دوام تر از ایمنی ساختگی با واکسن و مسائل حاشیه ای آن بوده است.

در این نقطه از مطلب توجه به این نکته ظریف که نظر طب اسلامی درباره واکسن به طور کلی و واکسینه کردن افراد در برابر بیماری ها به طور کلی به چه صورت می باشد؟ ، مطلب بسیار مهمی است که در مطلب «نظر طب اسلامی درباره واکسن» به عرض و نظر شما رسیده است.

با توجه به این دیدگاه، پرداختن به درمان بیماری کرونا و حتی سایر بیماری ها از منظر طب اسلامی، بیش از پیش عالمانه و با متد صحیح علمی می باشد و این نکته ظریف برای کسانی که حقیقا دل در گروی تحقق سلامتی واقعی برای مردم هستند بسیار مهم و قابل توجه می باشد. البته مقدار قابل توجهی از بدنه پزشکی این واقعیت را بسیار سخت می بینند که بعد از تجربه های بسیار زیاد بشر در علم پزشکی بسیاری از این راه ها غلط و اشتباه باشد! لذا از این پس نیز برخوردها با طب اسلامی خوشایند نخواهد بود.

منتهی آنچه برای نویسنده این سطور دغدغه ایجاد کرد که مطلبی به این صورت عنوان کند خواست مردم و وظیفه ای است که به عهده همه ما است یعنی آن چه می تواند جریان عمومی را به نفع منافع مردم عوض کند فقط خواست واقعی و دقیق مردم عزیز است.

امیدواریم به برکت شفایی که در داروی معجزه آفرین امام کاظم علیه السلام در برهه فعلی قرار گرفت، این تحول میسر شود.

برای تهیه داروی امام کاظم علیه السلام با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *