درمان نرم شدن کشکک زانو

درمان نرم شدن کشکک زانو

با سلام

۲۵ سالمه و حدود ۹ ماهه که دچار نرمی غضروف کشکک زانو شدم. تا اونجا که مقدور بوده توصیه های طب سنتی که تو سایت های مختلف موجود هست رو انجام داد.۴ جلسه هم پیش پزشک طب فیزیک رفتم. ایشون هم یک سری ورزش دادن که تقریبا انجامشون دادم. البته تو یک ماه اخیر ورزش ها و رعایتا رو انجام دادم، چرا که از نتیجه نگرفتن خسته شدم!
همچنان تو جلوی زانوهام سوزش دارم و نمی تونم بیشتر از چند دقیق بدون درد سر پا وایسم یا راه برم، البته تو حالتای دیگه هم این سوزش و دردا وجود دارند.
در نهایت ام آر آی زانو دادم که نرمی کشک غضروف زانو و داشتن التهاب تو اون ناحیه رو تایید کرد. درمانی که پزشکم توصیه کردن: تزریق آمپول کورتون خفیف برای کاهش التهاب و درد و پس از یک هفته شروع کار با دستگاه های بدنسازی برای تقویت عضلات چهارسر.
دکتر گفتن که تزریق کورتون عارضه ی نداره و معمولا تجارب دیگران چیز دیگه ای رو میگه.
در نهایت می خوام بدونم آیا طب سنتی درمانی برای نرمی کشکک غضروف زانو و التهاب اون داره ؟؟؟
لطفا داروهایی که معرفی میکنید، نحوه تهیه شون تو تهران رو هم ذکر کنید.
با تشکر….

جواب:

برای مشکل شما نیازی به کورتن نیست و همان گونه که تجربه نشان داده مضر هم می باشد.

در طب اسلامی درمان با داروی قوی که دارد امکان پذیر است. درمان این مشکل با داروی مرکب مفصل ممکن می باشد. این دارو غضروف سازی انجام می دهد. و مشکلات زانو و کشکک زانو را بر طرف می کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (18)

  • محمد پاسخ

    با سلام وخسته نباشد من هم چند سال هست که مشکل ساییدگی کشککک دارم فقط خواستم بدونم چه مدت باید این دارو هارا مصرف کرد چون از این ساییدگی واز بین رفتن غضروف چند سال میگذره وآیا مصرف کردن دارو ها در بلند مدت خطرناک نیست با تشکر

    ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ در ۱:۱۶ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      دارو و مدت مصرف آن را از این سایت یا خود استاد جویا شویید.
      برای مشکلات سخت زانو حداکثر ۳ بسته نیاز است. البته زیاد مصرف کردن عوارض چندانی ندارد

      ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ در ۲:۰۷ ب٫ظ
  • پوریا پاسخ

    با سلام
    با توجه به مدت بیماری من ، چند بسته از این دارو باید استفاده شود؟
    باتشکر

    ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ در ۲:۳۹ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      حداکثر ۳ بسته نیاز است باید حضوری ویزیت شویید

      ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ در ۲:۵۰ ق٫ظ
  • زینب پاسخ

    با سلام
    من نرمی غضروف زانو و دیستروفی دارم. و وقتی دست به مچ پام می گذارم ازدرد میمیرم. و رگ های پام و مخصوصا مچ پام خیلی درد میکنه. حتی بعضی مواقع حواسم نباشه دستم به مچ پام بخوره شدید درد میگیره برای این درد چه کاری باید انجام بدهم؟
    یک پزشک گفته که رگ های پایم از بین رفته و مرده. من از غصه دارم میمیرم که چیکار کنم نه از پله می تونم برم بالا نه از زمین بلند بشم.
    و انگشت شصت پایم یک مقدار از گوشت جدا شده و سفید شده از هر چرک خشک کن که استفاده کرده ام فایده ندارد نمیدونم مربوط به این بیماری هایم هست یا باید کاری انجام بدهم شدید انگشت شصتم درد دارد؟

    ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ در ۶:۱۸ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      داروهای اسلامی بسیار تاثیر گزار و کم کننده مشکلات هستند تا تهیه و ویزیت هر روز دو مرتبه عسل و ۷ عدد سیاه دانه و آلو بخارا روزی ۵ عدد استفاده کنید استفاده از انجیر شنبلیله هم برای زانو ها بسیار خوب است. در داروهای ساده مطلب را ببینید

      ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ در ۲:۳۸ ق٫ظ
  • زهره پاسخ

    سلام. زانوهای من هم هنگام خم و راست شدن، صدا میده. رفتم اسکن گفت نرمی غضروف دارید و همینطور کیست زانو و ساق پا. درمان چیست؟ راهنمایی لطفا

    ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ در ۸:۰۴ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      برای نرمی غضروف همین داروی مرکب مفاصل عالی است. برای کیست هم تخم کتان قرمز و سرکه درست کنید و روی محل بمالید تا یک هفته طرز تهیه و توضیح در داروهای ساده

      ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ
  • مهری پاسخ

    با سلام و احترام ؛زانوی سمت راست من حدود یکساله که میسوزه و و هنگامی که روی صندلی میشینم حتماً باید صاف باشد پاهام و گرنه درد و سوزش زیاد تر میشود و به ساق پام میزنه و به دلیل مشکل سوزش و ریفلاکس معده نمیتوانم لبنیات مصرف کنم وهمچنین در سرما بدتر میشود .۳۰ساله هستم .باتشکر

    ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      سویق سنجد و تعدادی دارو باید استفاده کنید برای زانو. استفاده از ۷ عدد آلو بخارا هم مفید است.
      برای معده مطلب کاملی درباره معده نوشته شده. از جستجوی بالا پیدا کنید و مطالعه بفرمایید

      ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ در ۶:۰۲ ب٫ظ
  • سارا پاسخ

    سلام- مدتیه که درد در زانو دارم مخصوصا بعد از پیاده روی. دکتر رفتم و بعد از عکس گرفتن گفتن که ساییدگی زانو داری و باید عمل شه. آیا درمانی غیر از عمل هست. من ۳۰ ساله هستم.

    ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ در ۲:۰۹ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      نیازی به عمل نیست داروی طب اسلامی درمان کننده این مشکل هستند

      ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ در ۳:۳۱ ب٫ظ
  • سارا پاسخ

    با سلام- مادرم ۵۶ سال سن داره و حدود ۶ سالهع کمه مبتلا به آرتریت روماتویید هست به صورتی که انگشتان یک طرف پا تغییر شکل داده و استخوان یکی از انهابالای دیگری اومده. اخیرا به زانو هم سرایت کرده. داروهای تجویزی کورتون هستندو دوزهای آن متفاوت است ولی تا حالا درمانی ندیدم. مختصری روماتیسم و پوکی استخوان هم دارند. دکتر گفته هیچ درمانی برای آن نیس. آیا در طب اسلامی درمانی برای این بیماری وجود ندارد؟

    ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ در ۲:۱۲ ب٫ظ
    • مدیر سایت پاسخ

      باید حضوری بیایند. داروی طریفل، استخوان ساز، سویق سنجد و… نیاز دارند.

      ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ در ۳:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *