ضرورت پرداختن به طب اسلامی

ضرورت پرداختن به طب اسلامی

با ابداع و بیان طب اسلامی حرکت عالی و انقلابی شروع شده است اما این مرحله اول کار است، و این طبی که تازه مطرح شده و قبلا مطرح نشده بود، اگر قرار باشد به صورت شایسته و کامل مطرح بشود، نیاز به کار و تبلیغ و بیان و نوشتن کتاب ها و مطالب زیادی دارد.

چقدر کار و سیاست گذاری و برنامه ریزی کرده اند و از طریق رسانه و مجلات و ماهواره تا طب شیمیایی را جا انداختند. طب اسلامی این تبلیغات و نوشتن ها و قلم زدن ها را نیاز دارد تا مطرح شود. مردم و اجتماع باید طب اسلامی را باور کنند و قبول کنند. این طب شیمیایی هیچ سندی و پشتوانه و اعتباری ندارد.

در درمان بوسیله فلان دارو اگر از کسی بپرسی چرا این دارو را مصرف کنم، کسی نمی داند. در طب اسلامی یازده هزار روایت سند داریم؛ ولی آن ها تبلیغ کردند و جا انداختند و کار رسانه ای و ماهواره ای کردند.

نمونه ی توطئه دشمن:
به عنوان نمونه در زمان ناصر الدین شاه به کسی که در دربار حجامت می کند، پول هنگفتی دادند تا تیغ های حجامتش را زهر آگین کند. تا دو نفر از درباریان مردند، ناصر الدین شاه عصبانی شد و حجامت را منع کرد و گفت هر کسی حجامت کند مجازات می شود. با این کار داروی شیمیایی آوردند. قبلا با حجامت انجام می شد. راز را فهمیدند که حجامت است .حجامت را از مسلمانان گرفتد و بجای ان دارو وسموم را به مردم دادند و خیلی کار کردند.

یا یک مثال دیگر: می دانیم که پیِ گاو از چیزی هایی است که در شرع یهود حرام است. ولی در دین ما و قرآن از آن به عنوان طیبات بیان شده است. در آیه می فرماید: «فَبِظُلْمٍ مِّنَ الَّذِینَ هَادُواْ حَرَّمْنَا عَلَیْهِمْ طَیِّبَاتٍ أُحِلَّتْ لَهُمْ» (نساء ۱۶۰) یعنی «بخاطر ظلمی که کردند طیبات بر آنها حرام شد.» قرآن تعبیر به طیبات می کند. یعنی خیلی فایده دارد. چون مبالغه نمی کند. الان فروختن پی گاو در تمام دنیا ممنوع است. در کشتار گاه ها نمی فروشند، حتی در ایران. چیزی که مفید است را با سیاست از مردم گرفتند و دارو های شیمیایی، که کارخانه هایشان بیشتر متعلق به صهیونیست ها است را رواج دادند.

خیلی کار شده است. الان یکی از کارهایشان این است که طوری دارو درست می کنند، و کسی که الان مصرف می کند، یک ماه دیگر نیازمند چند داروی دیگر می شود. هر روز نیاز به دارو بیشتر می شود.

ما هم باید کار هنگفتی کنیم تا بتوانیم طب اسلامی را، رواج دهیم. تا بین مردم جا بیفتد. البته الحمد لله زمینه هست و آن، اعتقاد به پیامبر و ائمه (علیهم السلام) است. مردم ائمه (علیهم السلام) را دوست دارند. وقتی می فهمند این دارو، داروی امام رضا (علیه السلام) است، اعتقاد و ارزش قائل می شوند و اثر می بینند.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *